Kyllä minua onki melekhet parin viikon ajan kehuttu niin, että ihan naama punasena lueskelin. Sielä oli olevinhan nainen tuolta Ranskanmaalta. Ai, että minä olin semmonen ja tämmönen ja tuommonen ja hän tykkäs kauhiasti.

Iltasella tuli kaikenmaaliman toivotukset sun muut. Syrämmenkuvat lenteli ilimasa ja siihen malhin.

Sitte viimen ko tuli sunnuntai, ni jopa olis pitänny lähettä rahaaki sinne.Justhin oli kuolemasa näläkhän lapsensa kans.Oli työtönki ja nuin ikhän. Minäpä sitä oikhen aloin tutkihan ja kyselin kaikkia asioita. Ei tullu ihan suoraa vastausta mutta kyllä vakuutuksia siittä, kuinka palion nyt hän pitääki minusta,hih!

Sitte minä aattelinki vielä, että kokeilenki yhtä konstia. Otin ihan videopuhelun WhattsApisa päälle, muttei tuo ryötys vastannu.Minä siihen, että mikä on, ko et vastaa. Ei hän saa töisä ollesa vastata. Jaha? Työtön ja töisä.Sitte se otti ja suuttu oikhen kunnolla.Sano, että jätän sinut,hih! Sano, että minä valehtelin niin palion hänelle. Jaha! Kuis se olika. Otin sitte yhen Gif-kommentin ja heitin sille. Se tarkotti melekhet, että YVL.

Ottikohan pathin. Pari kertaa se vielä yritti otta yhetyttä, mutta laitoin niin palion estoja, ko vain löysin.Näin omilla sanoilla kerrottuna. Sitte se tosiihan olis halunnu 700 eurua.Seki vielä. Sitte olis tyytynny kolomhensathan.No, eipä saannu sitäkä.

Yks sen lisäks vielä oli kovasti Ranskasta halunnu tehä tuttavuutta , mutta lähti heti kättelysä laulukuorhon.Eiköhän nuo oo nähty ja koettu.

Löytysköhän tästä maasta joku joka yrittäis vielä...hih!

Joopa joo. Justhinsa vielä oli "naamakiriasa" kovasti käynny tykkäämäsä kuvista ja sen semmosista.Nyt ihan sillä ekalla naamalla. Mikä lie sitte se oikia? Sieläki posahti estot sille.