Tänä aamulla olin kuulevinani jotaki ääntä naapurista. Piti sitte mennä ihan kurkkaahan. Sielä oli muutama ukko ja pari akkaa. Vaihtelevalla menestyksellä niitä sielä vaelsi aina jotaki nyssäkkää kainalosa ja levyä jne.Sitte ne meni kaffille ja joku meni kothinsa. Uuresthan takasin sinne ja sitte taas kaffille.

Minä sitte rupesin lähtehän pois, ettei tulla hommia esittähän ja otin pyörän ja pulhon juomista. Just ko olin lähösä, ni yks kehtas tariota mulle hommia, ni sanoin ettei onnistu, ko on rehvit tuola matkain pääsä.Hih!

Sitte kysäsi, että mihin asti meet. Sanoin ettei oo pitkä matka, ko vähän toistakymmentä kilometriä.

Siihen se sitte loppu se hommain tariuaminen.

lenkki%C3%A4.jpg

Tuon kuvan sitte nappasin palatesa. Elikkä tuolta olin tulosa. Kova tuuli oli palatesa sielä pitkällä suoralla.

Tulevat luultavasti vielä ens viikolla, ko näky tavaraa olevan sielä sun täälä. Eipä siinä sen ihimhempiä.

Ulukosalla on nyt just tuommosta.

ulos.jpg

Tämä toinen paprika on jo kukan tehenny.

paprika2.jpg

Tykkää olla luultavasti tuosa kamarin akkunalla.

Ei muuta, ko öitä.